بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


با دور شدن افشین از استقلال، احتمال ماندن برهانی افزایش یافت

گزینه استقلالی ها پرید، افشین در فولاد ماندنی شد

آرش افشین  پیشنهاد مالی سنگینی برای حضور در استقلال به مسئولان این باشگاه داده است.
وی در آخرین مذاکره ای که با مسئولان باشگاه استقلال داشته پیشنهاد مالی بالایی داده و تاکید کرده بخشی از مبلغ قراردادش را هم قبل از شروع فصل به صورت نقد بگیرد.
همین شرایط باعث شده که احتمال پیوستن این بازیکن به استقلال ضعیف تر از قبل شود.بر همین اساس احتمال زیادی می رود که آرش برهانی برای فصل آتی همچنان آبی پوش بماند.
این مهاجم هم مذاکراتی با باشگاه تراکتورسازی داشته اما هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده است.
بزرگترین پیروزی:
مطمئنا چه به استقلال بپیوندد و چه به تیم دیگری برود این خبر را شایعه می داند و حاشیه ای که دشمنانش برایش درشت کرده بودند!
در حالیکه مطمئنا این بازیکن برای جدا شدن از فولاد و پیوستن به استقلال به دلیل قانونی در قراردادش به عنوان حق رشد که این بازیکن را ملزم به پرداخت 10 الی 20 درصد از قرارداد جدیدش به باشگاه فولاد میکند،همچین درخواست مبلغ بالایی را از تیمهای خواهانش خواهد داشت!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 3 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,آرش افشین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com